مدیر تیم کشتی هوتن

مدیریت تیم کشتی و انبوه سازان هوتن


به گزارش «ورزش سه»، انبوه‌سازان هوتن یکی از تیم‌های مدعی حاضر در لیگ برتر کشتی امسال است و کارشناسان شانس خوبی را برای قهرمانی این تیم با توجه به جذب ستاره‌هایی همچون کامران قاسمپور، امیرمحمد یزدانی و محمد نخودی در نظر گرفته‌‌اند. نماینده قائمشهر در روز نخست این رقابت‌ها موفق شد تیم دانشگاه آزاد را در دو دیدار رفت و برگشت شکست دهد تا حتی بدون ملی‌پوشان خود در حد یک مدعی ظاهر شود.

استعدادیابی در کشتی هوتن
استعدادیابی آکادمی کشتی هوتن

داداشی، مالک تیم انبوه‌سازان هوتن با ابراز خرسندی از پیروزی کشتی‌گیران تیمش در دو دیدار ابتدایی لیگ برتر کشتی آزاد گفت: امیدوارم روند پیروزی‌های ما همچنان ادامه یابد. سعی کرده‌ایم با فراهم کردن بهترین امکانات، تیمی مدعی وارد مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد کنیم. البته هدف اصلی ما از سرمایه‌گذاری، کشف و پرورش استعدادهای بومی است. در این زمینه پیشرفت خوبی در این مدت کوتاه داشتیم و در مراحل پایانی ایجاد یک کمپ شایسته استعدادهای فراوان بومی هستیم و انشالله به زودی از این طرح رونمایی می شود.

استعدادیابی کشتی هوتن
مدیر تیم کشتی هوتن

در حاشیه دیدارهای رفت و برگشت این دو تیم از پیشکسوتان کشتی هم تقدیر شد. داداشی با اشاره به مراسم تجلیل از امامعلی حبیبی، سبحان روحی و بهنام طیبی گفت: در کنار رقابت ورزشی، ما بحث فرهنگ‌سازی و تکریم از پیشکسوتان کشتی را هم داریم چون معتقدیم باید همواره قدردان این عزیزان باشیم و این را به نسل‌های بعدی آموزش بدهیم. ما پیش از آغاز رقابت‌ها هم با اعضای تیم در منزل پهلوان حبیبی حضور پیدا کردیم و از ایشان به عنوان بزرگ و پیشکسوت کشتی مازندران برای آغاز رقابت‌ها رخصت گرفتیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *