درباره شرکت آرون صنعت پارس هوتن

این شرکت در ابتدا به منظور تامین مایحتاج مجموعه انبوه سازان هوتن فعالیت خود را آغاز نموده و با تهیه انواع درب ضد سرقت، محصولات چوبی و یراق آلات توانسته است بخشی از نیازمندی آپارتمان های در حال ساخت هوتن را پوشش داده و به مرور با ایجاد یک کارگاه تولید ادوات چوبی در منطقه صنعتی بشل و تولید محصولاتی همچون درهای چوبی، کمد دیواری، کابینت و دکوراسیون داخلی به خودکفایی برسد.

 

این کارخانه توانسته است با استخدام مجموعه ای از افراد متخصص و متعهد بار مهمی از سهم کارآفرینی را به دوش کشیده و با استفاده از ظرفیت نیروی کارآمد بومی و تولید محصولات مورد نیاز ساختمانی، نظر میزبانان خود در آپارتمان های هوتن را جلب نماید و علاوه بر آن نیاز های بازار و مشتریان را جلب نماید.

چرا آرون صنعت شمال؟

با ویژگی های شاخص ما آشنا شوید!

این مجموعه افتخار دارد که همواره تلاش کرده تا محصولاتی با کیفیت بالا، در طرح های مختلف که باعث جلب رضایت مشتریان محترم قرار گیرد، ارائه دهد.

 

ما با استفاده از مدرن ترین و بروزترین دستگاه ها برآنیم تا محصولات تولید شده از نظر کیفی استانداردهای بالایی داشته باشند.

یکی از اصول های شرکت آرون صنعت استفاده از مواد اولیه و متریال های درجه یک در تولید محصولات میباشد. تا با ارائه محصول مناسب اطمینان مشتریان گرامی را به خود جلب کند.

از مهمترین ارکان و خط مشق های مجموعه آرون صنعت احترام و خوش قولی نزد مشتریان میباشد. همکاران واحد فروش و فنی شرکت آماده ی مشاوره به مشتریان محترم هستند.

محصولات

۵۰+

قراردادها

۸۰+

رضایت مشتریان

٪۱۰۰

پرسنل

۲۵+

تیم حرفه ای ما

شرکت آرون صنعت پارس هوتن شکل گرفته از سال ها فعالیت مستمر و کسب تجربه در حوزه ساخت آپارتمان های لوکس و لاکچری انبوه سازان هوتن در حال حاضر مفتخر است به عنوان یکی از مهمترین تولیدکنندگان اقلام مورد نیازهای بازار و شرکت های انبوه سازی با تولید انواع محصولات درجه یک و با کیفیت جایگاه خود را در بازار مستحکم کرده است.

این مجموعه پس از مدتها تجربه اندوزی و مطالعه بازار محصولات ساختمانی تصمیم گرفته است با توجه به توانایی نیروی انسانی کارآمد و بهره مندی از امکانات پیشرفته به گسترش فعالیت خود بپردازد.

محصولات شرکت