درباره شرکت طلوع صنعت

هلدینگ هوتن در سال ۱۳۹۶ شرکت بازرگانی طلوع صنعت را در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع و با کمتر از ۱۵ پرسنل افتتاح و شروع به فعالیت کرد. در ابتدا این بازرگانی تامین کننده بخشی از مصالح از قبیل سنگ های نما کاشی و سرامیک چهارچوبهای فلزی آهن آلات و آرماتور آسانسور و بالابر بوده است.
هلدینگ هوتن با راه اندازی بازرگانی طلوع صنعت توانسته است علاوه بر رفع نیازهای پروژه‌های در حال ساخت بخشی از نیازهای بازار را نیز بصورت موازی مرتفع نماید. امروز این مجموعه که یکی از زنجیرههای تامین هلدینگ هوتن میباشد بعد از توسعه و گستردگی سالهای اخیر با بکارگیری بیش از ۵۰ نیروی انسانی بومی در بخش خرید و فروش انواع مصالح ساختمانی از قبیل آهن آلات و آرماتور سنگهای ساختمانی، کاشی و سرامیک چهارچوبهای فرانسوی، تاسیسات برق و تاسیسات مکانیکی، یونولیتهای سقفی و... فعالیت می نماید. هلدینگ هوتن به خود میبالد که نقش کوچکی در کار آفرینی کشور و منطقه ایفا می کند.

چرا طلوع صنعت؟

با ویژگی های شاخص ما آشنا شوید!

این مجموعه افتخار دارد که همواره تلاش کرده تا محصولاتی با کیفیت بالا، در طرح های مختلف که باعث جلب رضایت مشتریان محترم قرار گیرد، ارائه دهد.

 

ما با استفاده از مدرن ترین و بروزترین دستگاه ها برآنیم تا محصولات تولید شده از نظر کیفی استانداردهای بالایی داشته باشند.

یکی از اصول بازرگانی طلوع صنعت استفاده از مواد اولیه و متریال درجه یک در تولید محصولات است. تا با ارائه محصول مناسب اطمینان مشتریان گرامی را به خود جلب کند.

از مهمترین ارکان و خط مشق های مجموعه آرون صنعت احترام و خوش قولی نزد مشتریان میباشد. همکاران واحد فروش و فنی شرکت آماده ی مشاوره به مشتریان محترم هستند.

محصولات

۵۰+

قراردادها

۸۰+

رضایت مشتریان

٪۱۰۰

پرسنل

۲۵+

تیم حرفه ای ما

شرکت طلوع صنعت هوتن شکل گرفته از سال ها فعالیت مستمر و کسب تجربه در حوزه ساخت آپارتمان های لوکس و لاکچری انبوه سازان هوتن در حال حاضر مفتخر است به عنوان یکی از مهمترین تولیدکنندگان اقلام مورد نیازهای بازار و شرکت های انبوه سازی با تولید انواع محصولات درجه یک و با کیفیت جایگاه خود را در بازار مستحکم کرده است.

این مجموعه پس از مدتها تجربه اندوزی و مطالعه بازار محصولات ساختمانی تصمیم گرفته است با توجه به توانایی نیروی انسانی کارآمد و بهره مندی از امکانات پیشرفته به گسترش فعالیت خود بپردازد.

محصولات شرکت