درباره باشگاه فرهنگی ورزشی هوتن

هلدینگ هوتن در ادامه مسیر سرمایه گذاری ورزش کشتی به دنبال برنامه بلند مدت علاوه بر تیم داری در لیگ برتر کشتی آزاد کشور به منظور کمک به توسعه ورزش و کشف استعدادهای ورزشی در سال ۱۴۰۱ اقدام به بازسازی خانه قدیمی و فرسوده کشتی شهرستان قائم شهر کرده است. مهندس شهرام داداشی مالک تیم کشتی انبوه سازان هوتن عنوان کرد: بعد از کسب مجوز حضور در مسابقات جام باشگاههای جهان جهت شرکت در این مسابقات با پیشکسوتان کشتی و جامعه ورزشی مازندران مشورت کرده ایم که در نهایت تصمیم گرفته شد از حضور در مسابقات انصراف داده و هزینه‌های شرکت در این مسابقات را صرف بازسازی خانه کشتی و ایجاد آکادمی کشتی برای پرورش استعدادهای بومی کشتی نماییم.

تیم کشتی انبوه سازان هوتن

حمایت هلدینگ هوتن از ورزشکاران سالهای پیش آغاز شده است. در ادامه این مسیر از آنجا که ورزش کشتی ریشه در فرهنگ و سنت مردم مازندران ،دارد سرمایه گذاری در این رشته ورزشی به عنوان یکی از اهداف بلند مدت هلدینگ هوتن آغاز گردید بطوری که در سال ۱۴۰۱ با تیم داری در لیگ برتر کشتی آزاد کشور همراه بوده است.  تیم انبوه‌سازان هوتن در اولین حضور خود در لیگ برتر کشتی آزاد کشور توانست به مقام سوم این مسابقات دست یابد و همچنین دومین حضور خود در لیگ برتر موفق به کسب مقام نائب قهرمانی شود.

تیم کشتی هوتن

تیم انبوه سازان هوتن یک تیم خصوصی است و ریال به ریال هزینه های انجام شده، از قبل برآورد و برنامه ریزی شده است. هدف ما از سرمایه گذاری در کشتی حمایت از کشتی گیران بومی و همچنین کمک به استعدادیابی در مازندران است. امیدواریم با حمایت از سرمایه گذاران و دلگرم شدن آنها سرمایه گذاری در سالهای آینده نیز ادامه یابد.

تصاویری از فعالیت‌های ورزشی باشگاه انبوه‌سازان هوتن

اعضای تیم کشتی انبوه‌سازان هوتن در سال ۱۴۰۲

مدیر عامل هلدینگ انبوه سازان هوتن

مهندس شهرام دادشی

مدیر عامل

1 از 1
سرمبیان تیم کشتی هوتن

احسان امینی – سرمربی

1 از 5

ایمان محمدیان – مربی

2 از 5

فرشید قبادی – مربی

3 از 5

احسان ابراهیمی – مربی بدنساز

4 از 5

سید احمد محمدی – مربی

5 از 5

کشتی‌گیران

آشنایی بیشتر

جهت آشنایی بیشتر با باشگاه فرهنگی ورزشی انبوه‌سازان هوتن بر روی لینک زیر کلیک کنید.. شما می‌توانید در صفحه باشگاه ورزشی هوتن از موراد زیر بازدید نمایید: