اعلام انصراف تیم کشتی هوتن از شرکت در مسابقات جام جهان

اعلام انصراف تیم کشتی آزاد انبوه‌سازان هوتن از شرکت در مسابقات جام باشگاه‌های جهان


اعلام انصراف تیم کشتی آزاد انبوه‌سازان هوتن از شرکت در مسابقات جام باشگاه‌های جهان. (هزینه‌ها صرف بازسازی خانه کشتی قائم‌شهر و کمک به تیم‌های پایه خواهد شد.)

 مالک تیم کشتی آزاد انبوه‌سازان هوتن خبر از انصراف این تیم از مسابقات جام باشگاه‌های جهان داد.

تیم هوتن با کسب رتبه سوم لیگ برتر کشتی آزاد توانست جواز حضور در مسابقات جام باشگاه‌های جهان را به دست آورد.

شهرام داداشی با تایید خبر فوق، گفت: شرکت در هر رویداد ورزشی مستلزم برنامه‌ریزی بلندمدت است. ما جهت حضور در لیگ برتر کشتی آزاد از سال قبل برنامه‌ریزی کرده بودیم.

مالک تیم کشتی آزاد انبوه‌سازان هوتن تصریح کرد: بعد از کسب جواز حضور در مسابقات جام باشگاه‌های جهان جهت شرکت در این مسابقات با پیشکسوتان کشتی و جامعه ورزش مازندران مشورت کردیم و در نهایت قرار شد در این مسابقات شرکت نکنیم تا اگر شرایط مهیا بود با یک برنامه‌ریزی مناسب، در فصل آینده لیگ برتر حضور قوی‌تری داشته باشیم.

داداشی از آن جایی که کار بازسازی خانه قدیمی کشتی قائم‌شهر را آغاز کرد. ادامه داد: هزینه‌‌ی شرکت در مسابقات جام باشگاه‌های جهان را صرف بازسازی خانه کشتی و ایجاد آکادمی کشتی، کمک به ایجاد اشتغال برای ورزشکاران سرپرست خانواده و همچنین کمک به تیم‌های پایه دیگر رشته‌های ورزشی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: برنامه بلندمدت شرکت انبوه‌سازان هوتن علاوه بر تیم‌داری، کمک به توسعه ورزش و کشف استعدادهای ورزشی است تا در سال‌های آینده به قهرمانان دنیا تبدیل شوند.

داداشی ضمن تشکر از پیام‌های دلگرم‌کننده مردم قائم‌شهر و استان مازندران بابت حضور در لیگ برتر کشتی آزاد کشور ، افزود: واقعیت این است که مردم و خریداران عزیز، سرمایه‌های واقعی شرکت انبوه‌سازان هوتن هستند و ما خوشحالیم بخشی از درآمد خود را صرف ورزش و ایجاد شور و نشاط برای همین عزیزان می‌کنیم.

داداشی در مورد بازسازی خانه کشتی قائم‌شهر نیز گفت: کار بازسازی از چند روز پیش آغاز شد. تلاش می‌کنیم از همین آکادمی در آینده چندین قهرمان به کشتی کشور و جهان معرفی نماییم.

مالک هولدینگ انبوه‌سازان هوتن در پایان امیدوارم دولت از سرمایه‌گذاران حمایت کنند. اماکن فرسوده ورزشی در بازه زمانی بلندمدت در اختیار سرمایه‌گذاران و خیرین قرار بگیرد. در باز بلند مدت اکثر امکان ورزشی باز سازی می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *